Over ons


 

Oorsprong van The Bakery

Ik neem jullie mee naar vrijdagmiddag 4 april 2004. Een super inspirerende salestrainer genaamd Hans Molenaar opent het college op de Hogeschool Rotterdam en weet mij direct te boeien en uit te dagen. Die dag kom ik voor het eerst in aanraking met het mooie vak: Sales & Accountmanagement en het is altijd mijn passie gebleven.

Vier jaar geleden ben ik gevraagd door Rotterdam Academy om een waardevolle bijdrage te leveren aan de nieuw op te richten 2-jarige Associate degree Sales & Accountmanagement opleiding (HBO-niveau) voor jonge salestalenten. Mede door de focus op de praktijk is de opleiding Ad Sales & Accountmanagement inmiddels tot twee keer toe bekroond tot topopleiding binnen Hogeschool Rotterdam. En daar ben ik trots op!

Het is mijn passie om bedrijven nog meer in hun saleskracht te zetten en om jong talent te begeleiden bij het ontwikkelen van hun salesvaardigheden.

Oorsprong van The Bakery

Ik neem jullie mee naar vrijdagmiddag 4 april 2004. Een super inspirerende salestrainer genaamd Hans Molenaar opent het college op de Hogeschool Rotterdam en weet mij direct te boeien en uit te dagen. Die dag kom ik voor het eerst in aanraking met het mooie vak: Sales & Accountmanagement en het is altijd mijn passie gebleven.

Vier jaar geleden ben ik gevraagd door Rotterdam Academy om een waardevolle bijdrage te leveren aan de nieuw op te richten 2-jarige Associate degree Sales & Accountmanagement opleiding (HBO-niveau) voor jonge salestalenten. Mede door de focus op de praktijk is de opleiding Ad Sales & Accountmanagement inmiddels tot twee keer toe bekroond tot topopleiding binnen Hogeschool Rotterdam. En daar ben ik trots op!

Het is mijn passie om bedrijven nog meer in hun saleskracht te zetten en om jong talent te begeleiden bij het ontwikkelen van hun salesvaardigheden.

Missie van the Bakery


Het is mijn passie om bedrijven nog meer in hun saleskracht te zetten en om jong talent te begeleiden bij het ontwikkelen van hun salesvaardigheden. Jong talent kenmerkt zich door met een frisse blik te kijken naar hedendaagse commerciële vraagstukken. The Sales Bakery begeleidt deze jonge talenten intensief, zodat zij op het gebeid van sales direct voor waarde creatie kunnen zorgen bij de opdrachtgever. Zij zijn onze nieuwe generatie en klaar om alle veranderingen te omarmen.


Persoonlijk kan je mij niet blijer maken wanneer ik een trainee kan inspireren om op een bijzondere en effectieve wijze een nieuwe klant binnen te halen of juist een waardevolle klant kan helpen behouden. Het kloppende hart binnen The Sales Bakery is talentontwikkeling. We hebben voor de volgende succes strategie gekozen om de ontwikkeling van salestalent snel te zien groeien. De inspirerende trainingen worden gegeven op Inspirerende locaties, de rollenspellen met real life en aansprekende cases, de trainees leren door te doen, er is veel persoonlijke aandacht, we laten de trainees elkaar actief inspireren en er is speciale aandacht voor de persoonlijke successen en uitdagingen van dat moment!


Onze Meesterbakkers


Onze Meesterbakkers